Awake my soul

Eftersom Towe är sjuk och dissade våran måndagsfika har jag fått sysselsätta mig med annat. Det absolut första jag gjorde i morse var dock att få punktering, score! Så då fick jag hänga lite med Malva, fast det gjorde ju självklart inte så mycket, hon är rätt underbar att hänga med. Vi satt mest och målade av varandras händer och kollade på dinosaurietåget, tills Robins playstation gick sönder. Efter lite om och men fixade jag mitt däck och kunde åka hem!
(minblixtärjobbigförmalvasögon-söt)




Väl hemma gjorde jag klart min inlämningsuppgift i naturkunskap b, och så fixade jag fram alla adresser som papi ska skicka sina 50årsfest-inbjudningar till. Det är ju en hel del... heh
Har även köpt godis, som jag inte ätit på superlänge, så det satt fint.





Nu ska jag mysa ner mig med min fake-onepiece som jag har fått av mami, fast jag tycker att den funkar typ lika bra som en äkta onepiece! dock är den redan hårig, så är det att ha hund ibland...
(btw, så har kattungarna öppnat ögonen nu, och de är så otroligt zöta)

Kommentarer
Postat av: panda

jag är inte sjuk jag är DÖENDE! lite dramatik tack! tycker att det saknas i din värld. haha

2011-11-15 @ 13:54:55
URL: http://pandawhore.blogg.se/
Postat av: panda

ps. nös snor på månzi idag.

2011-11-15 @ 13:55:31
URL: http://pandawhore.blogg.se/
Postat av: ida

hahah okej, döende då!

2011-11-15 @ 15:05:05
URL: http://nintendochock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0