My favourite girl

Okej, gillar våra kärleksförklaringar på våra bloggar till varandra! men ah, eftersom Towe skrev
så himla fint till mig så måste ju jag med göra det liksom.
Åker till skottland med min finaste familj idag, och det kommer bli superfint! men måste lämna min finaste tjej (och min finaste hund) hemma, och jag kommer längta ihjäl mig! (älskarattjagskriverfintochfinastehelatiden)
Men på tisdag är jag hemma igen, och då är jag all yours - om jag inte hamnar på lostön eller nåt...
Men nu ska jag packa klart och så, för snart är det dags!



Kommentarer
Postat av: panda

om du hamnar på lost ön får du inte ligga med Sawyer för det är ju min kille!!!!!!!!!!! haha puss saknar dig gullisnutt löver!

2012-03-02 @ 20:08:19
URL: http://lillap.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0